اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اندروید
نوشته شده در جمعه 1 فروردين 0
بازدید : 542
نویسنده : سید علی سهرابی

 

دانلود بازی تعارض مدرن Modern Conflict 2 v1.13.5

دانلود بازی تعارض مدرن Modern Conflict 2 v1.13.5

 

Modern Conflict 2 یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا می باشد که از جنگ های جدید ، گیم پلی منحصر به فرد و حالت چند نفره بهره می برد! 

بسیاری از قدرت های بزرگ دنیا برای ثابت کردن برتری خود در حال جنگ و نابودی یکدیگر می باشند و کل سیاره زمین به یک میدان چنگ واقعی تبدیل شده است. حال شما باید با تاسیس توپخانه ، فرودگاه و امکانات هوایی اماده دفاع از خود باشید. تانک های خود را در جنگل های انبوه امازون هدایت کنید تا از دید دشمن مخفی بمانند ، پناهگاه های خود را نیز درون یخچال های طبیعی بسازید تا در هنگام جنگ کمترین خسارت را ببینید و از دید دشمن مخفی باشند. حالت چند نفره بازی یک رقابت واقعی بین شما و دوستانتان ایجاد خواهد کرد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 13.3 مگابایت

 

منبع : اندرویدکده.کام

 

توجه: به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران و امکان دانلود و نصب فایل ها توسط خود گوشی و بدون نیاز به کامپیوتر تمامی برنامه ها و بازی ها بدون پسورد و تمام فایل های نصب با پسوند apk در سایت قرار میگیرد ولی به علت سوء استفاده برخی سایتها از این پس فایل های پرحجم و دیتای بازی ها دارای پسورد بوده و پسورد تمامی آنها www.androidkade.com میباشد. (به کوچک بودن تمامی حروف دقت کنید.)

توجه : تمامی فایل های نصب که در اندروید کده برای دانلود قرار میگیرند با پسوند apk میباشند. در صورتی که بعد از دانلود فایل به صورت .zip بود کافی است پسوند فایل را به apk تغییر داده و آن را به راحتی نصب کنید ( برای تغییر پسوند کافی است در گوشی خود فایل نصب را rename کرده و از انتهای فایل .zip را پاک کرده و .apk اضافه کنید)

اگر نمی دانید پردازنده گوشی شما چیست و نمی دانید که کدام دیتا را باید دانلود کنید اینجا را مشاهده کنید.

اگر در نصب بازی های شرکت گیم لافت مشکل دارید میتوانید آموزش کامل نصب آن ها را در اینجا مشاهده کنید.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: